First Novel

First Novel
Mujahadah Cinta

Friday 15 July 2011

CORAT CORET!!!

Bowinknyee dok umah jew...on MC today cz kaki bengkak...xley nak jalan...Memang berbloger jew la...Isi masa dengan tulis cerpen ke, novel ke n 2 new post yang aku post today aku karang sejak sekolah dulu...time ada kesempatan dalam kelas...so copy paste jew...hehehe...seloka kelas aku tu aku buat masa form 5...masa tu sibuk nak buat karya untuk majalh sekolah..apalagi,,aku pun try laaa...tapi seloka tu memang kenangan laa ngn geng2 kelas...aku ni time sekolah dulu bukan baik sangat pun...sokmo gaduh ngn budak2 laki...tp bukan aku sorang jew, member2 gurl aku yang len pun same gak...tp dowg mmg sporting...yelah, majoriti kelas sama dari form 3...dah kenal isi perut masing2..sekarang ni member kelas aku pun ramai yang dh ade keluarga sendiri...dah beranak pinak pun..bercucu cicit coming soon kot..heheh...tp apa pun dowg memang the best...cam nak sekolah balek pon ade tp semua tu dah berlalu 7 tahun pun...cepatnye masa...apa2 pun hope dowg success...daaa dude!!

No comments:

Post a Comment